Klacht Smith Solar B.V.: Resetten Growatt-omvormer in rekening gebracht

Klachtnummer
# 162981
Gebruiker
jayjay49
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij mijn installatie van 14 panelen zit een Growatt-omvormer, die na enige tijd (geplaatst juli/2015 en probleem in februari/2016) niet meer reageerde. Blijkbaar was er iets mis met een WiFi-code en moest er iets ge-reset worden.
Telefonisch en online kwamen we er niet uit, waarna een vertegenwoordiger van het bedrijf is langs gekomen en erin slaagde na enige moeite het contact te herstellen. Echter vervolgens kreeg ik een rekening van €81,68 gepresenteerd voor 30 minuten aanwezigheid.
Duidelijk heb ik problemen met dit bedrag daar m.i. deze activiteit onder service zou moeten vallen.
Het bedrijf dreigt nu met het vervallen van de garantie op de installatie van €5000, -- als dit bedrag niet wordt betaald.
Wat zijn de normen in deze branche. Tot WIE kan ik mij wenden voor dit dispuut??

De oplossing

GEEN betaling, zou onder service moeten vallen en GEEN dreigementen dat garantie vervalt!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Smith Solar B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Smith Solar B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen