Klacht Smsgc.nl: Hoge telefoonrekening door ongewenste en ongeweten sms-dienst

Klachtnummer
# 147111
Gebruiker
Mariëtte
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb zonder dat gemerkt te hebben mij kennelijk ingeschreven bij een mij totaal onbekende en ongewenste SMSdienst, CMTelecom.Door hun SMS dat ik ingeschreven was heb ik onmiddellijk uitgezocht wat dit was en de dienst stop gezet. Helaas blijkt nu ik mijn factuur van t-Mobile heb ontvangen dat er in de korte periode dat ik daar ongeweten lid van was, €15,- euro door deze dienst in rekening is gebracht. Op het fragment van mijn rekening van t-Mobile is zichtbaar dat er een flink aantal sms-en (Naar wie???, ik heb geen idee), allemaal op dezelfde minuut in rekening zijn gebracht.Op mijn mobiel kan ik zien dat het bericht dat ik gebruik maak van de dienst om 12.43 uur was, dus anderhalf uur nadat er €15,- in rekening is gebracht.Ik vind dit een heel slechte zaak , misleiding en ontvreemding van mijn geld en wil mijn €15,- per omgaande terug.

De oplossing

Ik wil per omgaande de €15,- die mij ontvreemd is teruggestort hebben op mijn rekening NL49FVLB0227192923 ten name van M.H. van Raalte-Broers

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Smsgc.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Smsgc.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen