Klacht SMSparking: Afhandeling misgelopen incasso

Klachtnummer
# 133235
Gebruiker
Remo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind Augustus ontving ik een sms van smsparking dat ze een bedrag niet hadden incasseren vanwege saldotekort. Diezelfde dag telefonisch contact opgenomen en tegelijkertijd het bedrag overgemaakt. Daarna heb ik nogmaals gebeld omdat mijn account nog steeds geblokkeerd was. Vervolgens ontving ik een bericht van een incassobureau. Opnieuw contact opgenomen en een bewijs van betaling opgestuurd per mail. Vervolgens ontvang ik anderhalve maand later het bericht dat op het bewijs van betaling een verkeerd rekeningnummer staat. Na lang checken (het rekeningnummer staat niet op de site bijvoorbeeld) kom ik erachter dat ik inderdaad een verkeerd rekeningnummer heb, ingegeven, nml. het nummer wat op het afschriftoverzicht boven de gestorneerde smsparkingbetaling staat.
Dit opnieuw gecommuniceerd met SMSparking. Ipv van een directe reactie of een ín de minne' schikking, ik had mijn best ten slotte gedaan, krijg ik enkel opnieuw een mail van het incassoburo met sommatie.

De oplossing

Ik en de dienst opgezegd had het gevraagde bedrag graag overgemaakt. Nu wordt het 3 dubbele gevraagd (moet binnen nu en 2 dagen). Ik heb betaald en via het incassobureau het contract opgezegd. Ik had een klantvriendelijke benadering gewenst. Daarnaast is smsparking moeilijk bereikbaar.
Zolang er niets aan de hand is geen probleem, maar als er zo iets kleins gebeurt, geven ze niet thuis.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat SMSparking hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over SMSparking?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen