Opgelost door Smulderstextiel.nl: een te groot dekbed overtrek gekregen.

griebel46

ik heb in februari een dekbed besteld voor een lits-jumeaux maat 240/220 was er erg tevreden over,maar toen we het wilde gebruiken,en het dekbed er in wilde doen, bleek het 260 te zijn!!!!! had de verpakking al weg gedaan,ik vind dit heel vervelend,want ik weet toch zeker dat ik 240 heb besteld.Verder ben ik heel tevreden over jullie .......is hier nog wat aan te doen????

?????????

Smulderstextiel.nl
    Beste mevrouw Van Manen,

Wat vervelend dat u een verkeerde maat dekbedovertrek ontvangen heeft. Onze excuses hiervoor. U heeft het At Home Two flanel dekbedovertrek inderdaad besteld in de maat 240x200/220 cm. U mag het dekbedovertrek gratis retourneren naar ons antwoordnummer. Dit staat vermeld op het retourformulier dat u per e-mail ontvangen heeft van ons. Het is geen probleem dat u de originele verpakking niet meer heeft. Wij ruilen het dekbedovertrek dan zo spoedig mogelijk voor u om in de juiste maat.

Heeft u nog vragen over dit bericht? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder!

Klantenservice
    Smulderstextiel.nl

griebel46
heb een geheel nieuw dekbedhoeslaken terug gekregen,maar dan in de goede maat. bedankt voor de vlotte en goede service.

Ook een klacht indienen over Smulderstextiel.nl?