Klacht Smulderstextiel.nl: Slijtage hoeslaken na 5 maand na aankoop

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 490651
Gebruiker
Bolaccasia15
Datum
0 reacties

Details

De klacht

dhr/mevr,

Ik heb in mei dit jaar een aankoop gedaan bij jullie, een dekbedhoes en een splithoeslaken .
Nou ben ik over het dekbedhoes erg tevreden hetzelfde kan ik niet zeggen oven de hoeslaken, deze vertoont nu al gaatjes, slijtplekken. ik heb uw bedrijf hoog staan heb het al verschillende keren aanbevolen bij anderen. Nu wil ik u toch laten weten dat ik dit erg vervelend vindt.
Kunt u mij hier in tegemoet komen? Zodat ik geen vervelend gevoel hieraan over houd.



De oplossing

Vergoeding of een nieuw splithoeslaken. Grijs 160/200

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Smulderstextiel.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bolaccasia15
Datum
Uiteindelijke oplossing
In ieder geval even contact opnemen
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Smulderstextiel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen