Klacht Snackpoint emmen: onbeschoft behandeld door mederwerkster.

John1980

Vandaag rond een uur of 15:00 uur kwam ik zonder enige kwade bedoeling om geld even te wisselen. Ik doe dit al zolang en vaak koop ik dan ook wat maar dit keer niet.
Vervolgens wil ik weg fietsen en word ik door deze onbeschofte medewerkster uit gebekt of ik niet kan lezen terwijl ik helemaal niet wist dat het er stond dat je verplicht bent om iets te kopen als je in de geld automaat geld wisselt.

Nu heb ik navraag gedaan bij kennissen en nu blijkt dat veel mensen dit niet weten dat je verplicht bent om iets te kopen als je geld wisselt en dat deze medewerkster meer mensen liep uit te bekken na dat ze per ongeluk geld hadden gewisseld en dit dus ook niet wisten.

Ik ben later terug gefietst en heb kenbaar gemaakt dat ze voortaan haar grote mond moet houden en dat ze anders problemen krijgt want ik laat mij namelijk niet zo behandelen. Ik was van geen kwaad bewust en het blijkt dat ze dit vaker doet met mensen.

Ik eis een excuses en als ik die niet krijg zijn ze een vaste klant kwijt.

Wij vinden dat Snackpoint emmen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Snackpoint emmen?