Klacht Snapfish: Geen reactie na klachtenmail over slechte fotoafdrukken

Klachtnummer
# 31332
Gebruiker
JuDr
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Snapfish heeft mijn foto's afgedrukt met een blauwige streep erop. Ik heb een mail gestuurd op 21 juli 2013 met deze klacht en de vraag hoe ik mijn foto's nogmaals afgedrukt kan krijgen, maar dan zonder deze streep erop. Op deze mail heb ik op 24 juli 2013 een standaard (Engelse) mail ontvangen dat ik een 'reply' binnen 1 werkdag ontvang. Tot op heden heb ik niks vernomen en zit ik nog steeds thuis met de slecht afgedrukte foto's. Er is geen klantenservice telefoonnummer wat ik kan bellen.

De oplossing

Foto's en 2 vergrotingen zonder fouten nogmaals afdrukken en opsturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Snapfish hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Snapfish?