Klacht SnappCar: Account niet geverifieerd na betalen en opsturen van gegevens + onbereikbaarheid van bedrijf.

Carlos

Een tijd geleden heb ik een account op SnappCar aangemaakt omdat ik onverwachts vervoer nodig had.
Ik heb al mijn administratieve gegevens ingevuld, vervolgens moest ik mijn bankgegevens verifiëren door 5€ over te maken. Zo gezegd zo gedaan is het bedrag afgeschreven van m’n rekening. Er stond aangegeven dat deze verificatie circa 30 minuten zou duren. Nu zijn we al een aantal weken verder en is mijn account nog steeds niet geverifieerd.

Toch ben ik me er bewust van dat dit problemen zijn die zich vaker voordoen, en ben ik niet de enige die hier last van heeft, dus zal het gewoon aan het systeem liggen. Het grote probleem ligt echter bij de bereikbaarheid van het bedrijf. Na urenlang (!) op de app zitten te checken en het alsmaar opnieuw proberen kon ik SnappCar NERGENS BEREIKEN. Dit werkt heel frustrerend.

Mijn plan was om een auto te huren en te betalen en uiteraard gebruik te maken van de service. Uiteindelijk had ik mijn hele middag (en 5€) verspild.

Heel simpel, verifieer mijn account. Of boek mijn 5€ terug....

SnappCar
    Hi,

Bedankt voor je review. Op dit moment kan jouw profiel niet geverifieerd worden.

Een bankverificatie kan alleen worden gedaan met een bankrekening die overeenkomt met de naam in het SnappCar profiel. Ook betalingen van een “en / of” bankrekening of zakelijke rekeningen kunnen wij dus niet accepteren.

Wanneer je niet beschikt over een bankrekening op je eigen naam, dan kun je helaas geen auto huren via SnappCar.

De naam op het rijbewijs moet ook overeenkomen met de naam op het profiel.

Deze maatregelen hanteren wij om de veiligheid van onze Community zo goed mogelijk te kunnen waarborgen. Uitzonderingen zijn helaas niet mogelijk.

Bij verdere vragen adviseren we even contact op te nemen via het contactformulier.

Groet,

Team SnappCar Support

Ook een klacht indienen over SnappCar?