Klacht SnappCar: Account plotseling geblokkeerd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 185874
Gebruiker
Remmie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Jarenlang gebruik gemaakt van snappcar en altijd met plezier aan iedereen verteld.
Alles ging altijd netjes en vlot bij snappcar.
Na een lange tijd geen auto te hebben gehuurd, moest ik plotseling snel een auto lenen.
Helaas kwam ik bedrogen uit " account gedeactiveerd" snel mailen naar support die mij vast konden helpen.
Ik kreeg als reactie samengevat :
Helaas je komt niet door de screening waarom ? Dat kunnen wij niet zien, vervelend voor u maar het is niet anders.

Tot op de dag van vandaag heb ik echt geen idee waarom ik geen auto meer kan huren.

De oplossing

Dat ik gewoon weer bij snappcar kan huren, en een compensatie omdat ik nu van het vetrouwde snappcar elders moest gaan huren.

2 reacties

  1. Auteur
    SnappCar
    Datum
    Beste Remco,

    Naar aanleiding van deze melding hebben wij de gang van zaken bekeken rondom de beëindiging van jouw deelname aan SnappCar.

    In verband met jouw privacy willen wij niet inhoudelijk ingaan op de reden waarom wij jouw deelname aan SnappCar hebben beëindigd. Wat wij wel kunnen bevestigen is dat er geen specifieke gebeurtenis aanleiding heeft gegeven hiertoe als wel dat jouw profiel niet (meer) voldoet aan de richtlijnen die wij hanteren voor deelname aan SnappCar.

    Om een betrouwbare community van huurders en verhuurders te realiseren, checken wij iedere deelnemer die zich bij ons aanmeldt, zowel bij aanmelding als tijdens deelname. Wanneer op basis van de uitslag van (een deel van) deze checks een verhoogd risico constateren, kun je helaas geen lid worden of blijven van SnappCar. Dit is bij jou het geval.

    Voor verdere informatie over deelname aan SnappCar verwijzen wij je naar onze Gebruikersvoorwaarden. Deze kun je terugvinden op: https://www.snappcar.nl/generalconditions.aspx?view=terms.

    Om bovenstaande reden blijven wij bij ons standpunt en moeten wij je helaas mededelen dat jouw profiel ongewijzigd inactief blijft.
    Wel bedanken we jou voor je deelname! Mocht je verder met ons in contact willen treden, dan kun je contact opnemen met ons Community Support team.

    Groeten, team SnappCar
  2. Auteur
    Remmie
    Datum
    Slecht bedrijf, ga wel naar andere verhuurders die niet van die spookregeks verzinnen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Remmie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over SnappCar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen