Opgelost door SnappCar: Accounts worden zonder reden spontaan gedeactiveerd.

content Opgelost
Jordi

Account wordt zonder reden spontaan gedeactiveerd. Communicatie daarna is uitermate teleurstellend. Gebeld met de servicedesk, hier zat helaas iemand die weinig idee had van wat hij moest doen (wel vriendelijk, maar was eigenlijk alleen daar geplaatst om de vele telefoontjes te beantwoorden. Oplossen was een ander ding). Werd aangegeven het probleem door te geven maar hier is verder niks meer op gehoord. Het verificatie geld wordt ook niet teruggestort.

Het liefst zie ik mijn account weer geactiveerd worden zodat ik gewoon gebruik kan maken van de diensten. Anders zou een normale communicatie met opgave van reden ook op prijs worden gesteld, het is toch zeer normaal om te weten waarom je ergens voor geweigerd wordt?

SnappCar is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Nog geen reactie.
    Jordi
    Uiteindelijk via wat andere wegen contact gehad met snappcar. Betrof een fout in het geautomatiseerde systeem wat niet bij iedereen bekend was. Communicatie had beter gemogen van snappcar maar uiteindelijk lijkt het opgelost te worden.

Jordi

Ook een klacht indienen over SnappCar?