Opgelost door SnappCar: Accounts worden zonder reden spontaan gedeactiveerd.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 362365
Gebruiker
Jordi
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Account wordt zonder reden spontaan gedeactiveerd. Communicatie daarna is uitermate teleurstellend. Gebeld met de servicedesk, hier zat helaas iemand die weinig idee had van wat hij moest doen (wel vriendelijk, maar was eigenlijk alleen daar geplaatst om de vele telefoontjes te beantwoorden. Oplossen was een ander ding). Werd aangegeven het probleem door te geven maar hier is verder niks meer op gehoord. Het verificatie geld wordt ook niet teruggestort.

De oplossing

Het liefst zie ik mijn account weer geactiveerd worden zodat ik gewoon gebruik kan maken van de diensten. Anders zou een normale communicatie met opgave van reden ook op prijs worden gesteld, het is toch zeer normaal om te weten waarom je ergens voor geweigerd wordt?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

SnappCar is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Jordi
    Datum
    Nog geen reactie.
  2. Auteur
    Jordi
    Datum
    Uiteindelijk via wat andere wegen contact gehad met snappcar. Betrof een fout in het geautomatiseerde systeem wat niet bij iedereen bekend was. Communicatie had beter gemogen van snappcar maar uiteindelijk lijkt het opgelost te worden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jordi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over SnappCar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen