Klacht SnappCar: Annulering minder dan 24uur voor de boekin

sad Niet opgelost
Liv

Onze reservering die we hadden vnf morgen tot 13juli is nu geannuleerd. Dus minder dan 24uur. Doordaar zitten we nu in een vervelende situatie. Ik zie alleen maar beschermingen voor de verhuurders maar dan wie gaat het voor ons compenseren? Of hoe zijn we wettelijk beschermd tegen dit soort situaties?

Compensatie voor de onverwachte kosten.

SnappCar
    Hi Livia.

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend om te horen dat je boeking geannuleerd is! Wanneer de verhuurder een boeking annuleert, dan ontvang jij als huurder het volledig bedrag terug. Hierbij bevestig ik ook graag aan je dat het bedrag aan je is teruggestort. Je zal dit binnen 3 werkdagen terug op je rekening hebben! Mocht je nog andere vragen hebben, neem dan contact op via het contactformulier (https://support.snappcar.nl/hc/nl/requests/new). We helpen je dan graag verder!

Groeten,
    Team SnappCar

Liv
Er was geen oplossing, ik wist dat het geld turggestord zou zijn. Maar als je rekent op een auto en je gaat weg voor 11dagen dan is het niet zo maar mogelijk minder dan 24h voor dat je op reis gaat de huur annuleren. Dit heeft ons dubbele gekost, hier moet een bescherming komen voor de hurder. Vervelend!!!!

Ook een klacht indienen over SnappCar?