Opgelost door SnappCar: Belachelijk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 271615
Gebruiker
em0ow
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben zomaar, zonder een duidelijke reden gedeactiveerd. Ik heb meerdere malen hun support team gecontacteert waarna ik steeds onvriendelijk werd afgewezen voor mijn verzoek.
Wat mij betreft mogen ze hun service stopzetten.

De oplossing

Ze zijn niet oplossinggericht. Met een onvriendelijke terugkoppeling wijzen ze je verzoek tot activeren van je account af. De medewerkers zijn ook heel onvriendelijk.

1 reactie

  1. Auteur
    SnappCar
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Emre,

    Bedankt voor je feedback wat betreft jouw contact met ons Community Team en de deactivatie van je profiel.

    Uit onze gegevens blijkt dat er nog navraag werd gedaan binnen ons team waarom het profiel gedeactiveerd was. Dit lijkt te maken te hebben met de dubbele registratie die je bij ons hebt gedaan en voor systeemtechnische verwarring kan zorgen. Inmiddels hebben we dit opgelost en is het profiel weer actief, je kunt dus gewoon weer gebruikmaken van SnappCar! Jouw feedback over onze klantvriendelijkheid zullen we intern bespreken met de betreffende collega.

    We wensen je nog veel plezier met SnappCar en horen graag van je wanneer je nog vragen hebt. Je hebt tevens per mail een reactie ontvangen.

    Groet, Team SnappCar

Uiteindelijke oplossing

Auteur
em0ow
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klacht is uitendelijke opgelost, wat heel lang heeft geduurd, waardoor ik geen auto kon huren op de bruiloft van mijn hele goeie vriend. Dat vind ik wel heel erg jammer. Ik raad de community aan om niet met een automatische bericht het verzoek af te wijzen, want dat komt niet zo vriendelijk aan. Graag de reden ervan duidelijk beschrijven en dan de klant daarover informeren.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over SnappCar?