Opgelost door SnappCar: Bij de 1ste klant gelijk account gedeactiveerd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 506518
Gebruiker
Lazowic61
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had een aanvraag voor mijn auto te verhuren gekregen. Geaccepteerd maar moest nog mijn bank verifiëren dus 5 euro overgemaakt. Gelijk daarna account gedeactiveerd

De oplossing

Ik wil mijn geld terug okal is het maar 5 euro.
Vriendelijk bedankt

1 reactie

  1. Auteur
    SnappCar
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi M. Celik,

    Inmiddels is dit probleem opgelost zoals aangegeven in het mailcontact. Er was helaas iets niet goed gegaan bij het aflezen van het rijbewijs. Nu is alles in orde!

    Met vriendelijke groet,
    Team SnappCar

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lazowic61
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn account doet het weer alleen ben wel mijn 1ste klant kwijt. Maar toch bedankt
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over SnappCar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen