Klacht SnappCar: Geen vergoeding door pech!

Gebruiker1604658851

Ik heb een vrachtwagen gehuurd voor 2 dagen, via snappcar.
Op de eerste dag kreeg ik pech, en is de anwb langsgekomen. Die vertelde mij dat de remblok gewoon verdwenen was en dat dit puur achterstallig onderhoud was.

Ik had spullen achterin de vrachtwagen en kon niet verderrijden, ook hadden ze geen vervangend vervoer waarmee ik mijn spullen kon meenemen.
Ik stond toevallig vlakbij shurguard opslag, en heb toen mijn spullen daar moeten opslaan.

Nu krijg ik volgens snappcar niet meer dan de helft van mijn huurkosten vergoed.
Ik heb voor 2 dagen betaald en krijg dus 1 dag huurkosten terug.
Terwijl ik op de eerste dag niet eens mijn bestemming heb kunnen bereiken en extra kosten moet maken om mijn spullen op te slaan!
Ik heb dus betaald om mijn spullen genoodzaakt in een opslag te moeten stoppen, omdat ik mijn bestemming niet heb kunnen bereiken.

Snappcar zegt dat ze hier niks aan kunnen doen, en willen niet tot een oplossing komen.

Ik ga ervanuit dat een redelijk groot bedrijf als snappcar goed verzekerd is voor zulke dingen. Maar de service is waardeloos! En ze willen mij niet helpen.

P.S. Dit was overigens mijn eerste keer dat ik via snappcar een auto heb gehuurd.

Ik heb ondertussen al kosten moeten maken om de opslagruimte te betalen en met mijn eigen auto op en neer moeten rijden om mijn spullen te vervoeren. Ik heb nog een pompwagen staan in de opslag (geleend van mijn werk) en die past niet in mijn auto.

Ik wil graag een geschikte compensatie ontvangen, en vervoer waarmee ik die palletpompwagen weer terug in hoofddorp krijg. Of vergoeding van de kosten om zelf een busje te huren om de pompwagen terug te krijgen.

SnappCar
    Hi Kaya,

Bedankt voor je review! We vinden het heel vervelend dat je natuurlijk een vervelende boeking hebt gehad met een auto die niet goed functioneren.

Wij hadden begrepen dat de pompwagen door de verhuurder zelf zou worden teruggebracht en dat een aantal andere dingen ook inmiddels opgelost waren.

Zou je ons via de mail verder willen antwoorden? Daar kunnen we beter reageren en alles verder uitzoeken.

Groet,
    Team SnappCar Support

Ook een klacht indienen over SnappCar?