Klacht SnappCar: ik was bedrogen door snappcar

Ahmed Dakhlaoui

Ik heb een auto gehuurd en ik wil verlengen maar ik zag dat zij hebben mij geblokkeerd. Dus ik kan niet uitchecken .en zij hebben ook mail gestuurd met enorme gek bedrag dat ik moet aan hun betalen omdat ik had andere auto eergisteren gehuurd en er is schade dus ik he de bedragen berekent total its van 1575€ .dus vandaag ik heb contact met de verhuurder en ik heb haar gevraagd heb echt schade in jou auto omdat volgens mij er is nex met jou auto .zij zegt nee ik heb nex gezegt en dat klopt ook niet mijn auto was in orde en zij weet niet waroom hebben zij zo gedaan.
Dus ik heb bijna 2uur bezig met bellen om iemand te bereiken om te vragen wat is in de hand . Eindelijk ik hem een mevrouw zij heet "Nunu" ik heb uitgelegd its van 5minute zij zegd ik kan nex doen en dan een een keer she hang up the phone .maar de verhaal was erger ik kan echt niet goed chrijven om alles duidelijk in Nederland. Maar ik heb nog 250€ borg bij hun. En ik heb helaas andere auto van andere verhuurder nog buj mij en ik kan niemand berieken omdat zij heb mij geblokkeerd. Dus ik ga morgen proberen bij de politie bureau de auto daar laaten en aangifte doen tegen snapcar .en verder juridisch stappen nemen.
En nu naar deze klacht zij gaan ook gelijk andere diplomatieke uitleg of its terug chrijven als altijd .en dat ik moet hun regelen goed lezen en zo ...maar geloof mij rler is alleen maar onzin.omdatbals ik had niet gelijk zij gaan nex terug schrijven of antwoorden.
Maar in dit geval ik heb alle bewijsstukken en zijn zo duidelijk.
Even opletten met dit platform.

Mijn geld terug .

SnappCar
    Hoi Ahmed, bedankt voor het achterlaten van jouw review. We zien dat er een hoop is mis gegaan bij deze boeking. Het is de bedoeling dat wanneer je andermans auto huurt op het platform, je hier ook netjes en respectvol mee omgaat. We hebben via de mail reeds uitgelegd dat daarbij ook hoort dat je de auto op de afgesproken tijd en schoon terug brengt. Je kunt ons altijd een bericht sturen als je nog vragen hebt omtrent de afwikkeling van deze boeking. Wij zijn bereikbaar via het contact formulier op onze helpcenter pagina: support.snappcar.nl.

Ahmed Dakhlaoui
Ik krijg nog geen antwoord, dus nu ga ik een aangifte doen tegen snappcar en contact met mijn advocaat om een recht zaak tegen snappcar medewerkers en Allianz .

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over SnappCar?