Klacht SnappCar: Km stand

Klachtnummer
# 530718
Gebruiker
Mo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb voor het laatst auto gehuurd via snapcar en met de eigenaar van de voortuig afgesproken dat ik hem km vrij kom mee nemen maar na het uitchekken heeft die niks door geven aan snapcar heeft hij dit door geven dat ik km stand wel moest betalen dit waren niet afspraken snapcar vraagt bewijs nou heb ik me hele chat in me inbox bij snapcar account maar snapcar heeft me account geblokkeerd wilt me berichten maar niet vrij geven gaat er echt slordig om qua oplossing

De oplossing

Met oplossing komt berichten vrij geeft zo dat ik bewijs voor snapcar heb

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

SnappCar is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over SnappCar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen