Klacht SnappCar: Pas na foto en gegevens verificatie word je account gewijzigd tot verhoogd risico

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 326125
Gebruiker
Soufian El Boutayebi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Verwijdering account zonder enig uitleg over reden!
Als persoon bestempelen verhoogd risico terwijl er geen reden word genoemd

Enkel gebaseerd uit naam woonplaats en uiterlijk

Geen history bekend wegens wangedrag noch strafblad

Toch volhoudend na telefonisch contact dat ik niet geaccepteerd mag worden.
Zeer trieste beleid
Heeft veel weg van discriminerend en in groeping werkwijze.

De oplossing

Dit beleid aanpassen

1 reactie

  1. Auteur
    SnappCar
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Soufian,

    We vinden het jammer dat je van ons bericht hebt ontvangen dat we jouw aanmelding niet kunnen accepteren.

    Bij registratie via SnappCar voeren wij een aantal controles uit, onder andere om jouw identiteit te bevestigen, maar daarnaast vinden er nog andere checks plaats. Wanneer wij van mening zijn dat een registratie niet aansluit bij onze gebruikersdoelgroepen of wij kennen een verhoogd risico toe aan een profiel, dan kunnen wij besluiten de registratie af te wijzen. Uiteraard vinden wij het vervelend wanneer je van mening bent dat dit onterecht is en dit zal in de praktijk soms voorkomen, echter het belang van een veilige community staat bij ons voorop.

    Ons Support team staat jou graag te woord om je meer informatie te geven over de checks die wij uitvoeren en toelichting te geven op jouw persoonlijke registratie. Je kunt ons team bereiken via de contactgegevens op onze website.

    Groeten, Team SnappCar

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Soufian El Boutayebi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb al gehuurd bij jullie en jullie hebben mij daarna pas zonder enig reden verwijderd. De vorige huurder was tevereden over mijn huur periode en was gewoon geaccepteerd volgens jullie voorwaarden en regels. Waarom eerst wel....en daarna niet?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over SnappCar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen