Vanaf vrijdag ben ik al bezig om het geld van mijn verhuur los te krijgen, van alle mails die ik gestuurd heb, slecht eenmaal antwoord, dat het doorgestuurd gaat worden naar de financiële afdeling Het is nu 2 en een halve week geleden dat ik mijn eerste verhuur gedaan heb, ik wil nu gewoon geld zien.
De oplossing
Directe uitbetaling van mijn verhuur
1 reactie
Auteur
SnappCar
Datum
Dit is onze laatste reactie
Beste John,
Het spijt ons te vernemen dat je ontevreden bent over onze service.
Bij navraag is gebleken dat een aantal van onze verhuurders niet automatisch zijn uitbetaald vanwege een aanpassing in ons financiële systeem, als gevolg van het nieuwe prijsmodel. We zijn nog aan het onderzoeken hoe dit heeft kunnen ontstaan en werken aan een structurele oplossing. De uitbetalingen aan jou hebben inmiddels plaatsgevonden, hier hebben wij jou tevens per mail van op de hoogte gebracht.
Onze excuses voor het ongemak. We vertrouwen erop de situatie hiermee naar jouw tevredenheid te hebben opgelost.
Groet, Community Team SnappCar
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Johnfd
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bedankt voor het snelle antwoord en oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over SnappCar?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.