Opgelost door SnappCar: Uitbetaling verhuur

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 255636
Gebruiker
Johnfd
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vanaf vrijdag ben ik al bezig om het geld van mijn verhuur los te krijgen, van alle mails die ik gestuurd heb, slecht eenmaal antwoord, dat het doorgestuurd gaat worden naar de financiële afdeling
Het is nu 2 en een halve week geleden dat ik mijn eerste verhuur gedaan heb, ik wil nu gewoon geld zien.

De oplossing

Directe uitbetaling van mijn verhuur

1 reactie

  1. Auteur
    SnappCar
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste John,

    Het spijt ons te vernemen dat je ontevreden bent over onze service.

    Bij navraag is gebleken dat een aantal van onze verhuurders niet automatisch zijn uitbetaald vanwege een aanpassing in ons financiële systeem, als gevolg van het nieuwe prijsmodel. We zijn nog aan het onderzoeken hoe dit heeft kunnen ontstaan en werken aan een structurele oplossing. De uitbetalingen aan jou hebben inmiddels plaatsgevonden, hier hebben wij jou tevens per mail van op de hoogte gebracht.

    Onze excuses voor het ongemak. We vertrouwen erop de situatie hiermee naar jouw tevredenheid te hebben opgelost.

    Groet, Community Team SnappCar

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Johnfd
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bedankt voor het snelle antwoord en oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over SnappCar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen