Klacht SnappCar: vertrouw snapcarr niet

Klachtnummer
# 259494
Gebruiker
ismain
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben zwaar opgelicht door baz en snappcar
Nou dames en heren nooit nooit nooit huren hier ik huurde een auto 2 weken voor me bruiloft en had deze ook al afbetaald.
1dag voor de bruiloft besloot de verhuurder van de auto het reservering te annulering en zat in zonder een auto dag voor de bruiloft.
Toen ik snappcar belde zeiden ze letterijk dat ze niks meer kunnen doen dan een coupbon geven en succes verder.
Voordat je gaat huren hier weet dat je 0 procent zekerheid hebt en dat snapcarr niet meer dan een internetplatform is en geen bedrijf die haar problemen oplost.

De oplossing

Ik had gewenst dat snapcarr Een vervangende vervoer kom regelen aangezien me geld toch bij hun op de rekening zit

1 reactie

  1. Auteur
    SnappCar
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Deze klacht is reeds gemeld onder nummer #259491 en door ons voorzien van een reactie.

    Team SnappCar

Ook een klacht indienen over SnappCar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen