Klacht SnappCar: Volgens eurocros is de auto gejumpstart, terwijl ik een rekening krijg van een accu

Dennis Pronk

Mijn klacht is, dat ik niet iemand van Snapcarr even aan de lijn krijg zodat de situatie even helder wordt ipv ingewikkelder, ik heb reeds een kleine 60 mails gestuurd met de vraag om telefonisch contact, het zou mij in principe zelfs 500,- waard zijn mochten zij de simpele ozo simpele moeite nemen om mij even te woord te staan.
Woester dan woest maakt mij dit
Ongehoord dit , en ik Schrik hier ook echt van.

Ik wil dat het bedrijf telefonisch mij te woord staat, zodat de lucht geklaard wordt,
En nogmaals ik schrik ervan dat men zelfs na 60 mails niet even de moeite neemt om telefonisch te reageren

SnappCar
    Hi D.,

We hebben ondertussen contact gehad en zijn wat verder gekomen. Laat het vooral weten als je nog vragen hebt.

Door de (nasleep) van de drukke zomerperiode duurde het langer om te reageren. We doen ons uiterste best om onze gebruikers zo snel mogelijk te helpen.

Ook een klacht indienen over SnappCar?