Klacht SnappCar: Waardeloos bedrijf

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 566481
Gebruiker
vwillemse
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een account op SnappCar aangemaakt omdat ik onverwachts vervoer nodig had. Al mijn administratieve gegevens ingevuld, vervolgens moest ik mijn bankgegevens verifiëren door 5€ over te maken. Zo gezegd zo gedaan is het bedrag afgeschreven van m’n rekening. Er stond aangegeven dat deze verificatie circa 30 minuten zou duren. Maar nu is mijn account kennelijk gebokkeerd?! Dus weg geld.

Het grote probleem ligt echter bij de bereikbaarheid van het bedrijf. Na urenlang op de app en online zitten te zoeken en proberen kon ik SnappCar NERGENS BEREIKEN. Dit werkt heel frustrerend.

Mijn plan was om een auto te huren en te betalen en uiteraard gebruik te maken van de service. Uiteindelijk had ik gewoon 5€ verspild.

Heel simpel, ..... boek mijn 5€ terug....

De oplossing

Per ommegaande mijn geld terug en compensatie voor alle ellende.

1 reactie

  1. Auteur
    SnappCar
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Ha Vincent! We hebben een grondig verificatieproces waarbij we iedereen uitvoerig controleren. Helaas ben je hier niet doorheen gekomen. Zoals we 30 minuten geleden al hebben aangegeven, zijn de verificatiekosten (€5) naar jou terug gestort.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vwillemse
Datum
Uiteindelijke oplossing
Men stelt achteraf met reden mijn account gedeactiveerd te hebben. Maar er is op moment van niet gecommuniceerd over dat men dat zou gaan doen. Laat staan het waarom. En ook moet er eerst geschreven worden, voordat men zelf tot terugbetaling over gaat. Vreemd verhaal. Aangezien alles erop lijkt dat ik zonder schrijven mijn geld (hoe weinig dan ook) gewoon kwijt had geweest. En nooit had geweten (nog steeds niet overigens), waarom ik geen werkend account kreeg. Overigens helemaal niet te spreken over de brutaliteit in de mail van een medewerker. Overigens wordt gestelde dat men heeft terugbetaald. Maar heb nog steeds niets gezien!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over SnappCar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen