Klacht SnappCar: waarom is mijn account gedeactiveerd

willem1983

ik heb van zondag t&m dinsdag een auto bij snappcarr gehuurd..met de eigenaar nog een mail gestuurd achteraf. ik bedankte haar voor het huren . en zij reageerde : daar is hij voor.
2 dagen later stuurde ze weer een bericht dat ze niet tevreden was hoe de auto er van binnen uitzag.
echter als ik ingave in mijn account zou krijgen. dat ze de auto nog niet schoon had gemaakt.en dat er 1 streepje benzine minder in zou zitten. of ik hem tot het zelfde streepje wou bijvullen ..het interieur heb ik echter achter gelaten zoals ik het aantrof.. en had ze ook al vermeld in haar eerste bericht

ik wil gewoon kunnen huren via snapcarr heb geen eerdere klachten over hoe ik autos heb achter gelaten. complimenten wel. maar heb het vermoeddden dat deze dame wat zit te rommelen.. en dat laat ik niet over mijn rug gaan. om haar zooi bij mij te parkeren .als actieve gebruiker van snapcarr op deze manier te misbruiken!! en inzage in mijn account .. om te bewijzen dat wat ik beweer daadwerkelijk klopt..

SnappCar
    Hi P.W.,

Dank voor je recensie en vervelend om te lezen dat er tijdens je boeking toch een onenigheid is ontstaan!

Vanuit SnappCar proberen we jullie zoveel mogelijk te helpen om samen tot een oplossing te komen. Indien nodig passen we hoor- en wederhoor toe en of nemen we telefonisch contact op met beide partijen voor verdere toelichting. Uiteraard kun je ook altijd contact opnemen met ons Community Support team wanneer je vragen hebt of advies van ons wilt ontvangen. Heb je in dit specifieke geval wellicht foto's genomen of andere informatie die en bijdrage kunnen leveren aan jouw standpunt? We horen graag van je, zodat we je kunnen helpen om deze situatie alsnog naar jouw tevredenheid te kunnen afsluiten.

Wat jouw account betreft: volgens onze informatie is deze is nog steeds actief. Je kunt gewoon inloggen en nieuwe boekingen plaatsen als je dat wenst.
    Mocht je daarbij nog verdere vragen of opmerkingen hebben over deze case, voel je dan vrij om contact op te nemen via mail (support@snappcar.nl) of telefoon. (030-2087011) .

Fijne dag toegewenst!

Ook een klacht indienen over SnappCar?