Klacht SnappCar: Zomaar verbannen van snappcar

Jamal

Ik heb sinds dag één altijd Snappcar gevolgd en het bedrijf zien omgetoverd worden tot een kleine start-up tot een bedrijf waar zelfs de grootste leasemaatschappij van Nederland in heeft geinvesteerd.

Altijd was ik zeer enthousiast over het idee en wanneer ik eindelijk mij kon registreren en daadwerkelijk beginnen met delen van auto's ben ik zonder enige vorm van bericht of pardon verbannen van de website.

Ik kan niet meer inloggen, ik heb zelfs mijn auto verkocht aangezien ik vrij veel van Snappcar gebruik maakte en deze overbodig werd!

Snappcar reageert niet op mijn berichten en emails, telefoon hebben ze niet meer.
Ik vermoed dat een verhuurder een slechte recensie over mij heeft geschreven waarna ik ben verbannen van de website, dit is echte niet de juiste manier van handelen en zeer frustrerend voor de huurders (wij).

Ik heb echter nooit klachten gehad en heb altijd goed zaken gedaan met de verhuurders.

Oussama Jamal

Graag Z.S.M mijn account weer activeren, ik ben onterecht verbannen dus als Snappcar hier alsjeblieft voor kan zorgen dan is mijn klacht verholpen.

SnappCar
    Beste Oussama, Wat vervelend dat je niet meer kunt inloggen. Je kunt ons onder andere via het Contactformulier op de website bereiken. We gaan uitzoeken waarom je nog geen reactie van ons hebt mogen ontvangen!Natuurlijk willen we graag dat zoveel mogelijk mensen hun auto met elkaar delen. Eén van de belangrijkste voorwaarden daarvoor is een betrouwbare community. We kijken dan ook heel scherp naar de betrouwbaarheid van mensen die zich aanmelden en aangemeld zijn. Daarom doen we een uitgebreide check op uiteenlopende factoren zoals kredietwaardigheid, rijgedrag, geldigheid rijbewijs, et cetera. Maar ook tijdens het lidmaatschap van de community zijn we hier alert op. In het verleden heb je gebruik gemaakt van SnappCar. Als gevolg hiervan waren er toen redenen om aan te nemen dat jij aan het profiel van een betrouwbare deelnemer voldeed. Nu je je opnieuw hebt aangemeld, met een ander profiel, ben je niet door onze strenge checks gekomen. .We kunnen niet uitsluiten dat we jou onterecht hebben gedeactiveerd. Wij stellen voor dat we hierover persoonlijk contact met je hebben. We nemen in de loop van komende week contact met je op.Vriendelijke groet, Het SnappCar Team
    9 dagen gepasseerd en nog steeds wachtend op een reactie van Snappcar
    SnappCar
    Beste Oussama,Naar aanleiding van onze eerste reactie hebben wij jou op 26 november om 16.06u een uitgebreide toelichting gemaild op het e-mailadres dat vermeld staat in jouw profiel. Voor de volledigheid zullen we dit bericht nogmaals naar jou versturen.Groet, team SnappCar
    Jamal
    Verwezen naar Focum, er zou persoonlijk contact met mij worden opgenomen om te bespreken of mijn account daadwerkelijk onterecht is gedeactiveerd.Tot op heden helaas nog niks hierover vernomen.In de afgelopen 4 weken na het indienen van deze klacht heb ik nog tweemaal contact opgezocht via het contactformulier op www.snappcar.nl ook daar helaas geen antwoord.
    Vandaar dat ik de term "verbannen" gebruik en niet gedeactiveerd.Nog niet tevreden aangezien er nog steeds niks duidelijk is.

Jamal

Ook een klacht indienen over SnappCar?