Klacht Snapstore: Aankoopbedrag van 22.95 niet terug krijgen

Klachtnummer
# 69803
Gebruiker
Mdh
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een artikel besteld bij shopvip dat inmiddels is overgenomen door snapstore
Er is ons beloofd dat wij het gehele product a 22.95 terug zouden krijgen.
Het artikel dat in eerste instantie geleverd werd, was iets wat wij niet besteld hadden.
Dus nu betekent het dat wij geen artikel hebben en geen geld terug!
Ik ben hier helemaal niet over te spreken!!! Ik hoor graag hoe dit
opgelost wordt, met andere woorden: geld terug krijgen op m'n rekening!

Gewenste oplossing

Geld terug gestort krijgen en geen welkomstcadeau!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Snapstore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Snapstore?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen