Klacht Snapstore: geen geld terug

Hop

Ik heb een zending retour gestuurd en kreeg na weken het volgende bericht:
Hallo ,
Een tijdje geleden heb je een ShopVip aankoop geretourneerd. Omwille van legale redenen kan snapstore.nl, als nieuwe eigenaar van het ledenbestand, hier spijtig genoeg geen gevolg aan geven.
Wij vinden dit zelf een zeer spijtig begin van een prille relatie en daarom doen we je als welkomstgeschenk een aankoopbon van €50.949999999999996 cadeau!
We wensen je alvast veel shopping plezier op snapstore.nl
Indien je vragen hebt over deze email of over snapstore.nl in het algemeen, aarzel dan niet om met ons contact op te nemen via membersupport@snapstore.nl
Hartelijke groet,
Het Snapstore-team
Het is toch te belachelijk voor woorden. Ik kan me niet voorstellen dat de klanten de dupe worden van wijzigingen binnen het bedrijf.
Wijzigingen die niet eens op voorhand zijn doorgegeven aan de klanten.
Ik heb al meerdere mailtjes naar dit bedrijf verstuurd, maar tot heden geen reactie!!

Ik heb netjes op voorhand betaald dus wil ik ook netjes mijn geld terug gestort hebben

Wij vinden dat Snapstore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Snapstore?