Opgelost door Sneakerstad.nl: Sneakerstad oplichters

angry Opgelost
Kelly

Ik ben al een maand bezig om mijn geld terug te krijgen van dit bedrijf. Mijn dochter heeft voor €280,- een riem gekocht en is zo nep als nep kan zijn. Normaal via Christian Dior €490,-. Niet handig van haar, maar goed. Dat geeft sneakerstad nog niet het recht haar op te lichten. Riem is dus netjes via procedure geretourneer met als reden; komt niet overeen met wat op site wordt aangeboden. Om 4 februari is het pakketje bij sneakerstad binnengekomen maar ik krijg (bh slecht grammaticaal opgestelde berichten) geen concreet antwoord. Mn dochter ontving vandaag het volgende bericht;

Uw bestelling met nummer: 88998 is aangekomen in de eerste distributiecentrum. Deze zal nu weer doorgezet worden naar de hoofd warenhuis. De kosten hiervan bedraagt €18.78,- en zal gecrediteerd.

Geen idee wat hiermee wordt bedoeld?

Je wordt opgelicht waar je bij staat. Maak foto’s van de verpakking waar je bestelling in is aangekomen, wat je besteld hebt en wat je ontvangen hebt voor je rechtsbijstandsverzekering. Maar nog beter; niets bestellen!

Ik kreeg als reactie op mijn mail dat mijn dochter een replica had ontvangen;
“Wij gaan dit nader onderzoeken bij de derden partij dit kan een productie fout betreffen en dit zeker niet mag”. Ze weten zelf heel goed dat ze 100% replica verkopen en dat dit een truuk is. Maar ik dacht; ok prima als het geld maar terugkomt.

Maar goed dat is dus niet het geval. Ik ga aangifte doen en melding maken waar ik kan en alle info doorsturen naar mijn rechtsbijstandsverzekering om te kijken waarbij zij kunnen ondersteunen.

Doe je voordeel met deze info!

Geld terug.

Kelly

Ook een klacht indienen over Sneakerstad.nl?