Opgelost door Sneakerstad.nl: Uggs niet geleverd, lang aan het lijntje gehouden.

sad Opgelost
# 511944
Elise

Heel vreemd bedrijf met super aardige secretaresse die iedere keer glashard tegen je liegt over wanneer de schoenen aan zullen komen. Heb in totaal 9 weken moeten wachten (door iedere keer de belofte dat de schoenen binnen een paar dagen binnen zouden zijn), daarna was ik er klaar mee. Ik vraag me oprecht af wat ze met het geld doen dat ze iedere keer ontvangen en vervolgens weer terug moeten storten. Beleggen ofzo?

Ik zou heel graag willen weten wat voor soort bedrijf dit is. Wat zijn ze in vredesnaam aan het doen achter de schermen? Het bedrag is inmiddels terug overgemaakt.

Elise
Ik heb mijn geld dus teruggekregen, maar alsnog vind ik t zeer merkwaardig dat zoveel meer mensen dezelfde ervaringen hebben met sit bedrijf. Zie ook Google reviews. Ze plaatsen zelf allemaal happy berichten van zogenaamde klanten om die negatieve berichten te ‘overspoelen’. Ik vraag me sterk af wat dit voor bedrijf is en wat zij met t geld doen dat ze van zoveel mensen ontvangen en vervolgens óf niks opsturen óf nepschoenen opsturen.

Ook een klacht indienen over Sneakerstad.nl?