Wij vinden dat Snorex hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Snorex: Klantenservice houdt klachten af
Details
Klacht
Mijn man heeft sedert 2 jaar een snurkbeugel van Snorex, kosten 900 euro. Nu is een palletje afgebroken en kan het volgens Snorex niet gerepareerd worden. Zij bieden 100 euro korting bij aanschaf van een nieuwe snurkbeugel. Men geeft als reden dat verkeerd onderhoud de oorzaak is van het afbreken van het palletje. Aangezien mijn man zelf veel verstand heeft van erosie, kalkafzetting e.d. op metalen (dit is namelijk zijn vak) is hij ervan overtuigd dat dit niet de reden kan zijn waarom het palletje is afgebroken. Er is al weken telefonisch contact met ze, maar een oplossing komt er niet. Bij ieder contact komt steeds hetzelfde verhaal. Kortom, we worden aan het lijntje gehouden door Snorex.Gewenste oplossing
We hebben zelf een voorstel gedaan om een tegemoetkoming in de kosten van 50% bij aanschaf van een nieuwe snurkbeugel. Liefst natuurlijk reparatie van de huidige snurkbeugel, maar dat schijnt niet tot de mogelijkheden te behoren.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.