Klacht SnoWi: Duur starttarief, niet vooraf aangegeven, bij 1 voet over de drempe door monteur 120, 00 euro excl. BTW

Klachtnummer
# 15060
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn zoon heeft storingsdienst gebeld ivm het omslaan van aardlekschakelaar, dus stroom steeds uit.
Monteur kwam, bleek de verwarmingsketel de storing te geven.
Daarna kreeg mijn zoon de werkbon met een starttarief van 120,00 euro. Hij belde mij op, ik was hierover erg verbolgen. Op de bon die achtergelaten is was het bedrag gewijzigd en verlaagd.
Ter vergelijking het bedrijf dat mijn verwarmingsketel heeft gerepareerd heeft E 14,00 voorrijkosten en E 26,10 voor 0,58 uur arbeidsloon gefactureerd, excl btw
Dit versterkte alleen mijn gedachte dat ik echt afgezet ben door Snowi..
Als zij een starttarief van 500,00 euro hadden gefactureerd was ik dan ook verplicht dat te betalen?

Gewenste oplossing

Compensatie, hanteren normaal starttarief en uurtarief, bv totaal e 45,00

0 reacties

Ook een klacht indienen over SnoWi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen