Klacht SnoWi: extreem duur tarief.

Klachtnummer
# 149004
Gebruiker
yb.vankooten@quicknet.nl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vrijdag 15 januari 2016 hebben we opeens geen stroom meer. Liander gebeld en de monteur constateerde dat het probleem 1 groep betrof. Op zijn advies de stekkers eruit gehaald van de apparaten die het niet meer deden. Kosten geen. Advies: bel een elektricien. Snowi gebeld en het probleem verteld. Monteur doet de met kast open schakelaar omhoog. Loopt naar de keuken. Doet de stekker van de waterkoker erin. Kortsluiting. Waterkoker was het probleem. Binnen 5 min ten opgelost. Kosten 125 euro. Ik viel steil achterover. Ja mevrouw dat zijn de kosten Als ik 1 1/2 uur bezig was geweest had u geluk gehad als het zo snel gaat heeft u pech.
Meteen pinnen of contant betalen. Rekening gevraagd en die heb ik meteen per mail gekregen .Omschrijving :kosten dagmodule. Ik heb de klantenservice gebeld om mij te beklagen over het hoge bedrag en dat dit nergens staat aangegeven op de site en ook niet vantevoren is gezegd. Verklaring: het staat niet op de site vanwege de concurrentie.

De oplossing

Ik vind het redelijk dat ik voorrijkosten en de diagnosekosten betaal. Veertig euro is daarvoor een redelijk en goed bedrag. Ik wil dus 85 euro terug.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over SnoWi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen