Klacht Snowworld: Geen geld retour nav verplichte Coronasluiting, ticket verlopen en niet meer te verzilveren.

E. Zweed

Ik had voor 19 december 2021 (11:30 – 12:30) een ticket geboekt om te komen skiën bij SnowWorld Amsterdam. Helaas door Corona moest het bedrijf dicht en kregen wij daarover een mail. In deze mail een link om maximaal 1 uur van tevoren de afspraak te kunnen wijzigen. Daar de mail op 18-12-21 20:35u binnen kwam, er veel nieuwsberichten waren over de sluiting heb ik deze pas te laat gezien en was het niet meer mogelijk via de link een nieuwe afspraak te maken.
Afgelopen week heb ik SnowWorld gebeld om mijn reservering van 19-12-21 ter waarde van €122,85 om te zetten naar een nieuwe datum. Dat bleek niet meer mogelijk. Al denk ik dat je er redelijkerwijs vanuit mag gaan dat je daar tot een jaar (na het geboekte ticket) recht op hebt.
In de correspondentie die ik al met SnowWorld hierover gehad heb wordt verwezen naar een datum van 30 september 2022 die in de mail zou hebben gestaan. Helaas staat dat niet in de oorspronkelijke mail over de sluiting met de link om de afspraak te verzetten. En heb ik verder ook geen correspondentie hieromtrent ontvangen. Op verzoek heb ik deze mail nog naar ze toegestuurd.
In de vervolg correspondentie wordt iedere keer verwezen naar de datum van 30 september maar daar heb ik helemaal geen bericht over gehad. Ze kunnen me ook niet aangeven in welk bericht dat zou hebben gestaan. Dat is via een automatisch e-mail bericht gegaan, maar zo’n bericht moet toch door iemand worden opgesteld voordat het verzonden kan worden, dus het lijkt mij redelijk
Ze hebben wat betreft indoor skihallen (met echte sneeuw) een monopoly positie en denken waarschijnlijk daardoor dat ze dit naar hun klanten toe kunnen maken.
Ik zou graag enige coulance van SnowWorld willen omdat het op deze manier wel heel gemakkelijk geld verdienen is over de rug van hun klanten. En een duidelijk bewijs dat in enige correspondentie gestaan heeft dat mijn ticket, voucher kan ik het niet noemen, maar tot 30 september 2022 opnieuw verzilverd kon worden.

Ik zou graag willen dat ik de waarde van mijn ticket kan gebruiken om een volgende reservering te kunnen maken.

E. Zweed
    Het zou jullie, Snowworld, prijzen om op deze klacht te reageren.
    Gezien de andere klachten ben ik zeker niet de enige en hebben jullie afgelopen jaar vast een geweldig bedrijfsfeest gehad van alle extra inkomsten. Tenminste dat hoop ik maar voor de medewerkers die ook maar de regels en opdrachten uitvoeren van hun meerdere.
    Groet. Edith Zweed
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Snowworld?