Klacht Snowworld: wij willen met ons gekochte tickets een dag skieën.

Klachtnummer
# 577499
Gebruiker
J. Kalter
Datum
0 reacties

Details

Klacht

wij hebben 23-10-2020 4 dagskipassen gekocht bij snowworld. helaas kregen wij de dag erna te horen dat een van ons corona had waardoor wij niet konden skiën. wij hebben toen meerdere mails gestuurd naar Snowworld met de vraag of wij konden omboeken. er werd niet gereageerd op de mails, dus hebben wij daarna gebeld. aan de telefoon zeiden ze dat wij gewoon terug moesten bellen zodra wij weer konden skieën.

afgelopen week hebben wij daarom gebeld dat wij weer wilden skieën. aan de telefoon werd ons verteld dat onze tickets al lang niet meer geldig waren. wij hebben nooit bericht gehad van snowworld dat er een houdbaarheidsdatum zit op onze tickets.
in principe horen tickets minimaal 2 jaar geldig te zijn. aangezien wij nog binnen deze tijd zitten hadden wij verwacht dat wij als nog konden boeken, maar dit is niet het geval. Snowworld reageerd ook nu niet op mails en aan de telefoon wordt gezegt 'u wordt terug gebeld met een oplossing maar dat gebeurt niet.

wij willen ons geld niet terug maar gewoon een dag skieën.

Gewenste oplossing

wij willen dat onze kaarten gewoon te gebruiken zijn tussen nu en 2 weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Snowworld?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen