Opgelost door SNP: extra kosten bagage

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 69258
Gebruiker
W.J. Jonker
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik had een reis geboekt en betaald via internet inclusief vliegreis en had een bevestiging dat mijn betaling volledig was. Toch moest ik op Schiphol 30 euro (enkele reis) betalen voor de afgegeven bagage en voor de terugreis een vergelijkbaar bedrag. SNP moet toch weten dat niemand zonder bagage reist.

De oplossing

Duidelijke vermelding in catalogus en website dat de vluchtprijs vermeld is zonder bagage en wat bagage dan kost, of de bagageprijs al in de reissom verrekenen.

2 reacties

  1. Auteur
    SNP
    Datum
    Deze klacht is op 29 juli rechtstreeks afgehandeld met dhr. Jonker.
  2. Auteur
    W.J. Jonker
    Datum
    De reactie van het bedrijf op mijn klacht was voldoende

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W.J. Jonker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over SNP?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen