Klacht SNP: Tikfout bij SNP natuurreizen, leidt tot incasso opdracht aan incassobureau door Unigarant

Boer

Na telefonische boeking van een reis bij SNP natuurreizen in 2013 heb ik een bewijs van reisboeking eop het juiste adres ontvangen en bij de reisbescheiden de polis van de verkeerd geadresseerde annuleringsverzekering met nota op het juiste adres. Wegens drukte en korte termijn tussen boeking vertrek naar vakantiestemming niet gezien en omdat e.e.a. naar juist adres is gestuurd en ik in 2013 heb betaald is me ontgaan dat het adres op de polis en de nota niet klopte.

'n tikfout is menselijk. Als klant verwacht ik dat als het adres in de administratie van SNP natuurreizen, op de reisboeking en -verzekering en in de mail van SNP natuurreizen klopt, dit ook het geval zal zijn op de op dezelfde wijze goed gaat op het aanvraagformulier van de annuleringsverzekering. Aanname van mij is : SNP natuurreizen is de praktisch aanvragende partij namens mij en heeft het juiste adres ontvangen. Dan mag ik toch verwachten dat op de polis ook het juiste adres is vermeld?

-interne controle bij SNP natuurreizen: vergelijk de ingevulde gegevens met de telefonisch verkregen gegevens m.n. t.a.v. adres. Fouten hebben zeer grote gevolgen. Ik heb bijna 100 euro betaald, bijna 50 aan Unigarant en bijna 50 aan het incassobureau, aan een verzekering die ik slechts voor 1 jaar heb geboekt en nooit heb willen verlengen, als gevolg van verkeerde adressering en dus niet ontvangen facturen in 2014.
- Bijdragen aan de oplossing om schade voor de klant als gevolg van een initiële fout bij SNP natuurreizen te verminderen / vergoeden. (Mede)verantwoordelijkheid nemen zou fijn zijn. Dat ontbreekt vooralsnog.

SNP is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Positief:
    SNP natuurreizen is eerlijk geweest en heeft toegegeven dat zij een fout in de administratie richting Unigarant hebben gemaakt en ze hebben een poging gedaan om Unigarant te bewegen het geld terug te storten. Dit stel ik wel erg op prijs!Negatief:
    Ze hebben geen verantwoordelijkheid genomen voor hun eigen fout, waardoor hun (ex-)klant financiele schade heeft opgelopen, de stress van een incassobureau heeft ervaren en erg veel tijd is kwijt geraakt met deze klacht.

Boer

Ook een klacht indienen over SNP?