Opgelost door SNS Bank: 2 dagen met auto pech, geen hulp, 6 uur lang in de wacht telefonisch

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 678652
Gebruiker
Dolf1981
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Reisverzekering SNS. Ik sta op dit moment 2 dagen met m'n auto in DK te wachten op hulp, letterlijk. Ik krijg eten en drinken van aantal Denen. Heb in totaal meer dan 6 uur al in de wacht gestaan telefonisch, wordt elke keer als ik op plek 2 of 3 sta, hop naar plek 15 gezet. Wat gebeurt hier SNS pech hulp dienst.

SNS, aub bel en help mij

Gewenste oplossing

AUB, lees hierboven. Ik kan hier niet op antwoorden.. zo boos dat ik ben
Geboden oplossing
Oprechte en lieve medewerkster Debby Post bood me namens sns/NN een diner bon van 150 euro aan na 2,5 dag met de auto langs de kant hebben gestaan en 7 uur in de wacht gestaan telefonisch. Vakantie geruïneerd. Is dat evenredig met zo’n bon? Nee, ik denk het niet maar is wel een geste. De rest van de gemaakte kosten zijn ingediend, dat moet nog worden verwerkt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over SNS Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen