Opgelost door SNS Bank: Bankrekening kan niet opgeheven worden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 64621
Gebruiker
EllisD
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Sinds september 2013 doe ik pogingen om mijn SNS rekening met nummer NL79SNSB 0960952322 op te heffen. Ondanks talloze telefoontjes, mails, brieven en bevestigingen van de kant van de SNS bank ontvang ik iedere maand weer een bankafschrift met de melding dat er €27,55 op de rekening staat. Hoe kom ik van die bankrekening af?

Met vriendelijke groet,

Ellis Doele

Gewenste oplossing

Maak de €27,55 over naar de ABN AMRO rekening waar ook de overige gelden naar zijn overgemaakt en hef de rekening op.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    SNS Bank
    Datum
    Beste Ellis Doele,Wat vervelend dat je al zo lang bezig bent met het opheffen van de rekening. Allereerst onze excuses voor de onduidelijkheid. Ik heb in de contacthistorie gekeken en zie dat het om twee rekeningen gaat: ***919 (Fund Account) en rekening ***322 (SNS Zelf Beleggen). Rekening ***919 (Fund Account) is inmiddels beëindigd, maar voor rekening ***322 (SNS Zelf Beleggen) zie ik geen verzoek tot opheffing. Vandaar dat je nog bankafschriften van deze rekening ontvangt. Via deze link kun je de rekening opzeggen: https://www.snsbank.nl/web/file?uuid=17cbd91c-f91b-49cc-b542-e351862523b9&owner=a4f30d68-de30-47eb-bcff-53f6cd8e94bfZou je dit formulier willen invullen? Dan moet het helemaal in orde komen.
    Ik hoor het graag als je nog vragen hebt of als we nog iets anders voor je kunnen betekenen. Fijn weekend alvast.Met vriendelijke groet,Kirsty
    SNS Bank Webcare
  2. Auteur
    EllisD
    Datum
    In principe akkoord met de afhandeling maar het toegezonden formulier heb ik al twee keer ingevuld en opgestuurd. Ik wacht even op bevestiging van de SNS bank alvorens ik de klacht als afgehandeld beschouw.
  3. Auteur
    SNS Bank
    Datum
    Beste Ellis Doele,Zojuist heb ik gecontroleerd of de rekening is opgeheven en dit is het geval. Het heeft helaas even mogen duren, maar ik hoop dat je klacht nu opgelost is. Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag.Met vriendelijke groet,Kirsty
    SNS Bank Webcare
  4. Auteur
    EllisD
    Datum
    Jammer dat het nodig was om het klachtencompas in te schakelen, nu kon het opeens wel afgehandeld worde.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over SNS Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen