Klacht SNS Bank: Bedrag verdwenen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 72740
Gebruiker
Netraam
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Er is 550 euro van mijn sns rekening naar een foutief (niet bestaand ) ing rekeningnummer gestort, dit was mijn deel van een reissom.
Als dit probleem niet word opgelost is mijn vakantie dit jaar naar de maan.
Talloze keren sns en ing klantenservice gebeld maar tot op heden zonder resultaat.
Heb wel zelf geprobeerd 1 cent over te maken naar het foutieve nummer maar dit bleek niet mogelijk daar het niet bestond, ( de fout zat in het nieuwe iban voorvoegsel en niet in het nummer zelf....)

De oplossing

Graag zou ik voor mijn vakantie begint het bedrag terugontvangen.

4 reacties

  1. Auteur
    SNS Bank
    Datum
    Beste Maarten,Wat vervelend om te lezen dat je door een foutieve overboeking geld bent kwijt geraakt.Om te kunnen achterhalen waar het geld momenteel is, kun je het best een navraag indienen via onze website: https://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/service-navragen.html Zodra je de navraag hebt verstuurd, ontvang je een bevestiging per e-mail. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, dan lees ik dat graag.Met vriendelijke groet,Joyce
    SNS Bank Webcare
  2. Auteur
    Netraam
    Datum
    een medewerker voor de klanten service zou zo n onderzoek starten, maar bleek bij navraag niet gebeurd te zijn, ondertussen heeft mijn bewindvoerder het aangevraagd maar ondertussen zijn we al een maand verder en mijn vakantiedatum nadert. het SYSTEEM zou toch simpel antwoord moeten kunnen geven na het invoeren van enkele commando s ?
  3. Auteur
    SNS Bank
    Datum
    Beste Maarten, Mijn collega heeft gisteren een navraag gedaan met een inlichtingenformulier. De bewindvoerder krijgt hiervan een terugkoppeling per e-mail.
    Ik hoop dat het bedrag zo snel mogelijk wordt teruggestort. Met vriendelijke groet, Jelmer
    SNS Bank Webcare
  4. Auteur
    Netraam
    Datum
    Nou maar zien of ik nog weg kan 10sept, maar daar heeft een bankmedewerker niets mee te maken die zit immers dicht bij het vuur en is drukker met zijn carrière als graaier te bespoedigen. Allemaggies waar is de humaniteit in deze wereld gebleven, lang leve ingeblikt voedsel en gemaaktheid !, Hoogachtend en Mvg, Maarten PS; vergeef me mijn cynisme

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Netraam
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over SNS Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen