Klacht SNS Bank: Betalen om te sparen? No way...

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 598003
Gebruiker
Clownhippie
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Betalen om te sparen?!
Fors betalen om te beleggen?!

Ik stop direct mijn beheerd beleggen en direct mijn Spaarrekeningen bij SNS bank.

Ik zet enkel de verzekering door, maar dit is dan helaas nog het enige product wat ik aan hou.

Ik vindt het rondom schandelijk om te moeten betalen voor een gratis spaarrekening.

Gewenste oplossing

Omdat ik schade maak door mijn beleggingen nu te verkopen omdat de bank extra kosten in rekening gaat liggen brengen verwacht ik mijn verlies ter compensatie terug voor het ongemakt.

Dit kan bijvoorbeeld middels de verrekeningen middels de betalingen van mijn verzekering eventueel verrekend worden.

Indien dat lastig wordt, dan kan dit bedrag in overleg naar onze betaal rekening worden gestort op onze andere bank.

Ik hou SNS verzekeringen aan.
Ik stop met beheerd beleggen
Ik stop met sparen bij SNS.
Geboden oplossing
tja... diepte punt van deze bank. ga zo door...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Clownhippie
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Clownhippie
    Datum
    ik heb via de chat gesproken met een medewerker, maar ik merkte al snel dat SNS een heel plan heeft klaar liggen om bepaalde spaar klanten weg te jagen.

    Een standaard tekst: Goedenavond, als mede-spaarder begrijp ik je reactie. Je kunt er ook voor kiezen om er een betaalrekening bij te openen. Als je de SNS Basis opent, dan blijven de kosten € 2,55. Gelukkig ben je vrij om te kiezen. ^ID

    kun je vervolgens verwachten, dit sturen ze naar al hun klanten die er over beginnen.
    Jaren lang klant geweest, nu wordt je verplicht te betalen voor een gratis dienst.. of nog een betaal product af te nemen.

    Terwijl ik gewoon al jaren een betaalde de klant ben en blijf voor de verzekering enz.
    ik baal er erg van, inmiddels heb ik mijn spaar geld ondergebracht bij mijn bank van mijn partner en bij die van mij en hebben elders een extra spaar product geopend die gratis is en ook blijft zonder vedere verplichtingen of ongewenste dwang.
  3. Auteur
    Clownhippie
    Datum
    € -17,06 (-3,17%)
    Financieel rendement dankzij nood gedwongen stop!
  4. Auteur
    Clownhippie
    Datum
    Nog steeds geen duidelijkheid / reactie gehad van SNS.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over SNS Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen