Klacht SNS Bank: Blocked bank account

Klachtnummer
# 355626
Gebruiker
Gal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Today I found out mySns bank account and savings account with all my lifetime savings got blocked. I was not given a reason after calling multiple times customer service. Sent an email to the fraud department as asked. No answer. And now weekend is coming so will not get an answer soon.Im feeling sick of worrying.This bank cant just block all your money and leave you with nothing to live on without a notice and a reason? This is theft! They caused me so much stress and worry Im going to have a heart attack. I should have never thrusted this bank and transfer all my savings to it after the bank in my counrty bankrupt .I thought here the banks are better. I have let them operate with my money for 3 years being a loyal client and they thank me like this?

De oplossing

Unblock my account

0 reacties

Ook een klacht indienen over SNS Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen