Opgelost door SNS Bank: Blokkade voor inleg lotto op mijn rekening

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 194796
Gebruiker
henk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb een probleem met de sns bank ik ben in februari overgestapt van abnamro naar
de sns bank en heb daarbij gebruik gemaakt va de overstapservice
Dit werkt goed behalve bij de lotto abonnement Zij kunnende inleg van mijn abonnement niet van mijn rekening afschrijven zodat ze mijn abonnement stopgezet hebben
Ik probeer vanaf februari dit met de sns te regelen maar zonder resultaat ik word er
moedeloos van De sns beweert dat er geen blokkade is maarde lotto krijgt geen geld
Ik heb de lotto al 2 keer opnieuw gemachtigt de inleg van mijn rekening af te schrijven
maar zonder resultaat en dit loopt dus al vanaf februari Nu hoop ik dat de CB iets voor mij zou kunnen doen om dit probleem op te lossen hoogachtend hw meerdink lidnr21186970

De oplossing

dat de lotto mijn inleg van mijn rekening af kan schijven

1 reactie

  1. Auteur
    SNS Bank
    Datum
    Beste Henk,

    Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. Je klacht mag je rechtstreeks bij ons indienen via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html?resultpos=1. Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen we elke klacht gelijkwaardig. Dank voor je begrip.

    Groet,
    SNS Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
henk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over SNS Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen