Klacht SNS Bank: digipas vervangen gaat niet
Details
De klacht
Ben al meer dan een maand bezig om een vervangende digipas voor internet bankieren te krijgen. Is nu nog steeds niet gelukt na:vier bezoeken aan het kantoor Emmnen,
vijf keer telefonisch contact met Utrecht,
drie keer telefonisch contact met Groningen,
meer dan 15 e-mails van SNS,
4 brieven te voorbereiding/aankondiging van de te ontvangen digipas.
Die ik gisteren (HOERA!) ontving maar bij het inloggen ging het toch weer mis: foutmelding. Opnieuw gebeld met het verhaal: hij neemt vandaag telefonisch contact op. Hem meegedeeld dat mijn eerdere dreiging om de Consumentenbond in te lichten n u wordt uitgevoerd en aan Ton Timmerman, directeur SNS Klantenservice het verhaal ook gemaild. En hem er op gewezen dat hun administratieve systeem/organisatie m.b.t. het vernieuwen van de digipas een grote puinhoop is.
ps. ben tot de laatste twee keer beleefd gebleven en daarna minder!!
Iets voor Stekeligheden?
Een geluk: mijn dagelijkse betalingsverkeer loopt via de ABN AMRO.
De oplossing
Oplossing: ze moeten hun systeem aanpassen. De reeds overhandigde fles ruitenschoonmaak voor de auto door een vriendelijke medewerkster van kantoor Emmen is niet meer voldoende compensatie; mijn telefoonrekening over de maanden okt/nov. zal veel hoger zijn dan gemiddeld!!Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.