Klacht SNS Bank: digipas vervangen gaat niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 40934
Gebruiker
M.B. de Groot
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ben al meer dan een maand bezig om een vervangende digipas voor internet bankieren te krijgen. Is nu nog steeds niet gelukt na:
vier bezoeken aan het kantoor Emmnen,
vijf keer telefonisch contact met Utrecht,
drie keer telefonisch contact met Groningen,
meer dan 15 e-mails van SNS,
4 brieven te voorbereiding/aankondiging van de te ontvangen digipas.

Die ik gisteren (HOERA!) ontving maar bij het inloggen ging het toch weer mis: foutmelding. Opnieuw gebeld met het verhaal: hij neemt vandaag telefonisch contact op. Hem meegedeeld dat mijn eerdere dreiging om de Consumentenbond in te lichten n u wordt uitgevoerd en aan Ton Timmerman, directeur SNS Klantenservice het verhaal ook gemaild. En hem er op gewezen dat hun administratieve systeem/organisatie m.b.t. het vernieuwen van de digipas een grote puinhoop is.
ps. ben tot de laatste twee keer beleefd gebleven en daarna minder!!
Iets voor Stekeligheden?

Een geluk: mijn dagelijkse betalingsverkeer loopt via de ABN AMRO.

De oplossing

Oplossing: ze moeten hun systeem aanpassen. De reeds overhandigde fles ruitenschoonmaak voor de auto door een vriendelijke medewerkster van kantoor Emmen is niet meer voldoende compensatie; mijn telefoonrekening over de maanden okt/nov. zal veel hoger zijn dan gemiddeld!!

2 reacties

  1. Auteur
    SNS Bank
    Datum
    Beste meneer/mevrouw de Groot,Deze gang van zaken is natuurlijk niet de bedoeling, waarvoor onze excuses. Ik kan me heel goed voorstellen dat de frustratie is toegenomen na vier kantoorbezoeken en verschillende telefoontjes. Ik hoop dat de digipas inmiddels werkt. Mocht dit niet het geval zijn of als we ergens anders mee van dienst kunnen zijn, horen we het graag.Met vriendelijke groet,Tibor
    SNS Bank Webcare
  2. Auteur
    M.B. de Groot
    Datum
    Uiteindelijk na weer diverse telefoontjes heeft SNS Bank het voorelkaar gekregen om de nieuwe, vervangende Digipas te activeren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.B. de Groot
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over SNS Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen