Opgelost door SNS Bank: een onbetrouwbare bank, die niet doet wat ze beloven

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 603978
Gebruiker
J. Leferink
Datum
0 reacties

Details

Klacht


Samen met mijn man, zijn we zelf naar de SNS bank in Alkmaar gegaan, om de rekening op te heffen.
Binnen 5 dagen zou het geld op de rekening staan. Na veel meer dan 5 dagen heb ik de bank gebeld.
Nu zijn we heeeeeel erg veel meer dagen verder.
Dat geld staat nog steeds niet op mijn rekening.

Gewenste oplossing

Het geld overmaken, zoals ze beloofd hebben.
Geboden oplossing
Dit was geen aangeboden oplossing. Dit is gewoon machtsmisbruik. We hebben de rekening opgezegd op 1 juni. Het geld zou binnen Max 5 dagen op onze rekening staan. Ze hebben uiteindelijk het geld pas 29 juni overgemaakt. Schandalig.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over SNS Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen