Klacht SNS Bank: eventjes 250 euro betalen voor een testje? dacht het niet!!!

Klachtnummer
# 685925
Gebruiker
Clownhippie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

mijn partner en ik waren bij jullie voor een gratis ... gesprek.
We kregen te horen dat we als we een woning zouden kopen eerst een woning levensverzekering moesten afsluiten, maar dan zou een arts dit gaan keuren wegens het feit dat mijn partner epilepsie.
Dit keuren zou dan 250 euro kosten.
Als we afgekeurd zouden worden zijn we in feite al bezig met het kopen van een woning zonder zo verzekering.
Of wij zo verzekering willen is in deze klacht niet van toepassing.
Echter, wij vinden de gang van zaken erg vreemd.

Ik kon ook voordat ik een woning ging kopen ook gewoon eerst eens proberen zo verzekering af te sluiten, dit zou me hooguit 250 euro kosten zij uw collega, maar dan zou ik er wel zeker van zijn dat het mogelijk is om zo product af te sluiten..aldus uw collega.
Ik kon mijn oren gewoon niet geloven op dat moment en mijn vrouw en ik kregen niet op alle vragen meer antwoord en omdat we met stomheid waren geslagen hadden we een blackout en zijn we het gesprek maar gaan afsluiten.
We hebben het eerst ook nog eens op ons moeten laten inwerken.
Maar we kunnen niet geloven dat dit de juiste manier is om een woning te kopen met een hyptoheek en een Woongarant Overlijdensrisicoverzekering als ik het goed zeg, het zou een verzekering zijn die 1 van de 2 partners zou helpen als de ander komt ter overleiden.
Zodat de ander wel kan blijven wonen in de woning en er geen financiële gevolgen ontstaan.
Ik wens persoonlijk geen contact met deze hypotheekadviseur.
Maar goed, ik vindt het nogal een opmerkelijk voorstel en ook vindt ik het heel raar en niet kunnen.

Wij zijn op dit moment van plan om onze vragen elders voort te zetten.
omdat we ernstige twijfels hebben over de gang van zaken betreft de hyptheek adviessen van sns.

Gewenste oplossing

Mijn vrouw en ik hebben voor dit gesprek reis kosten gemaakt, tijd vrij genomen en met enige moet naar het gesprek gegaan.
de dag was kansloos en we zijn met een lichte schok naar huis gegaan en zijn er totaal niets mee opgeschoten.

We willen van SNS een brief ontvangen hoe dit nu zit en of de medewerker de hypotheekadviseur wel volgens het boekje gedaan heeft wat men van hem kan verwachten.
Ik heb zo gevoel van niet.
Mocht het niet kloppen dan wens ik de juiste info per post.
En verwacht ik een flinke compesatie voor het ongemakt en hinder.
En nee, geen bloemtje of iets ...
Gewoon euro's op mijn rekening die bij jullie actief is, als compensatie indien dit echt niet kan dan een tegoedbon.

Eventjes 250 euro betalen voor een testje, no way!!
Wat voor advies is dat..! bah!

0 reacties

Ook een klacht indienen over SNS Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen