Opgelost door SNS Bank: Geen hypotheekadvies
Details
Klacht
Na de schok dat er hoge uurtarieven zijn voor hypotheekadvies, zijn wij akkoord gegaan. We dachten dit met een simpel gesprek af te kunnen omdat wij een simpele vraag hebben over onze hypotheek.We kregen echter de vraag om allerlei documenten op te sturen en een gigantische vragenlijst in te vullen. Dit hebben we geprobeerd. De vragenlijst was volgens de bank nodig om een klantprofiel te kunnen maken. Maar wij vonden de vragen totaal overbodig. Wat maakt het uit of ik op de hoogte ben van arbeidsongeschiktheidsverzekeringen? Ik heb een vraag over mijn hypotheek.
Het is fijn om een schenking te krijgen maar nu wil de hypotheekadviseur onze 'opdracht' niet aannemen. Kortom, pech. De hypotheekadviseur vond onze reactie niet fijn en nu moeten we blijkbaar zelf maar uitzoeken hoe we de schenking willen inzetten. Bestaande klanten zijn voor SNS blijkbaar helemaal niet belangrijk. Vast zit je helaas wel. Mooi die nieuwe reclame":SNS die om je centen geeft, maar de mensen erachter dan???
Gewenste oplossing
Ik wil kosteloos een antwoord op een simpele vraag. Op welk deel van de hypotheek kan ik de schenking het beste gebruiken?Ook zou ik graag willen dat de bank zijn best doet bestaande klanten te waarderen ipv advies weigeren omdat de communicatie niet bevalt.
Als klant zou ik belangrijk moten zijn voor een bedrijf. Nu keren ze ons de rug toe, wat ronduit schandalig is!
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.