Klacht SNS Bank: Geen reactie op verzoek overschrijving portefeuille

jcoster

Na omzetting van SNS Fundcoach naar SNS Bank zoveel storingen, geen code ontvangen, onbereikbaarheid portefeuille, etc, etc. (de medewerkers kwamen er zelf ook niet meer uit) dat ik heb besloten over te stappen naar Binck bank.
Binck Bank biedt service overzetting portefeuille (gratis) te regelen.
Binck Bank stuurt verzoek op 1 november Snaar NS Bank. Ondanks herhaald verzoek geen enkele reactie. Op 13 december zelf een klacht ingediend bij SNS Bank, ontvangstbevestiging met mededeling dat klachtafhandeling ca 3 weken gaat duren. Voor mij niet acceptabel, dus telefonisch contact gezocht. Begrip en toezegging dit direct door te zetten naar de betrokken afdeling om actie te ondernemen: geen enkele reactie meer ontvangen. Nu bericht gekregen dat de klachtafhandeling niet binnen 3 weken wordt afgehandeld maar dat ik in februari (!) bericht kan ontvangen.

Ik zit nu dus 2 maanden (!) te wachten op portefeuille-overdracht en het eind is nog lang niet in zicht.

Per direct de portefeuille overschrijven naar Binck Bank. Als er nog een beetje klantbesef is, zouden excuses en compensatie op z'n plaats zijn.

SNS Bank
    Beste Jaco,We kunnen ons nogmaals voorstellen dat dit erg vervelend is. Mijn collega Nanda heeft je klacht via Klacht.nl in behandeling genomen. We zetten de klacht daarom hier op afgesloten. Zodra we terugkoppeling hebben, laten we dit weten op Klacht.nl. Met vriendelijke groet,Tibor
    SNS Bank Webcare
    jcoster
    Ik word verwezen naar klachtafhandeling door Nanda (Klacht.nl). Nanda schrijft: het vervelend te vinden, dat het druk is, dat het langer duurt dan normaal (me dunkt!) en dat de afdeling beleggen zijn best doet. Dat is precies wat ik steeds hoor maar wat niets oplevert. Ik wil een datum - dus een concrete toezegging.
    jcoster
    Tibor meldt (zie reactie van 3-1-2014) dat hij het heel vervelend vindt. Van andere collega's kreeg ik dezelfde reactie. Maar er is nog steeds niets gebeurd! Inmiddels wacht ik al 2,5 maand, Binck Bank heeft diverse malen gerappelleerd en heeft het nu op een hoger plan getild. SNS, wordt eens wakker. Ik ga mij nu bij Kifid melden.

jcoster

Ook een klacht indienen over SNS Bank?