Klacht SNS Bank: Geen uitkering maar wel gedekt!

Klachtnummer
# 364723
Gebruiker
K.5690
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Was gestrand in het buitenland met de auto. Volgens het volmacht kantoor en twee andere medewerkers zou de auto worden afgesleept sinds deze niet binnen een paar dagen gerepareerd worden. Heb de garage moeten betalen voor onderzoek. Motor lekte olie en dynamo was stuk. 4 uur lang heb ik in de auto zitten wachten. Meerdere keren werd er beloofd dat er wordt teruggebeld en er een huurauto wordt geregeld. Echter om 6 uur in de avond nog steeds niks. Heb zelf de auto moeten laten afslepen wat mij een godsvermogen heeft gekost. Ik heb de verzekering meerdere keren gebeld met deze klacht en een brief gestuurd. Weer krijg ik hetzelfde te horen dat ik word teruggebeld. Echter weken later heb ik nog steeds niks gehoord, zelfs niet na mijn klachtenbrief en opzegging. Wel heeft sns heel leuk het premie afgeschreven. Maar op de klacht reageren en uitkeren ho maar!

Gewenste oplossing

Per direct mijn kosten vergoeden sinds ik hiervoor verzekerd ben en de klacht in behandeling nemen!

0 reacties

Ook een klacht indienen over SNS Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen