Klacht SNS Bank: Hopeloos

Klachtnummer
# 259097
Gebruiker
Leongr
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dat ze het geld dat uwv op 13-4-2017 smorgens om 5 uur heeft overgemaakt niet op goede vrijdag vrijgeven dat is lekker voor de paasdagen

De oplossing

Dat ze het vandaag nog vrijgeven

1 reactie

  1. Auteur
    SNS Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste L. Groothaert,

    Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je ontevreden over ons bent. Als we een bedrag voor 18 uur ontvangen, dan staat het bedrag dezelfde dag op je rekening. Tijdens de feestdagen is er geen betalingsverkeer tussen verschillende banken, daarom ontvang je het dinsdag. Hier lees je er meer over: https://www.betaalvereniging.nl/nieuws/snelheid-betalen/ Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. Je klacht dien je rechtstreeks bij ons in via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen we elke klacht gelijkwaardig. Dank voor je begrip.

    Groet,
    SNS Webcare

Ook een klacht indienen over SNS Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen