Klacht SNS Bank: hypotheek rente

Osman

Ik ben meer dan 30 jaar klant bij SNS bank. Ik heb op dit moment variabele hypotheek bij SNS bank. Ik wilde mijn hypotheek 10 jaar vast zetten. Ik heb afspraak op 12-01-2016 (afsprak was over 3 weken, rente weer iets stijgen) gemaakt met hypotheek adviseur. Toen ik rente hoog vinden, rente vast zetten gaat niet door. 20 januari met adviseur ( rente iets laag ) contact gehad. Haar voorstel is 10 jaar vast 2,85 % + 0,10% + 300 euro advies kosten. Mijn vragen zijn, kom ik aanmerking voor betaalrekening= korting ? Wat voor 0,10% en 300 euro kosten.Wie met wie bepaald deze kosten? Is wettelijk verplicht om te betalen ?

Als ik kortingen krijgen. Actuele rente 2,85% - 0,25%-0,10% = 2,50% op jaar basis. En 300 euro afschaffen. Dan ik ben tevreden klant.

SNS Bank
    Beste Osman,

Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. Je klacht mag je rechtstreeks bij ons indienen via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html?resultpos=1. Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen wij elke klacht gelijkwaardig. Dank voor je begrip.

Groet,
    SNS Webcare

Ook een klacht indienen over SNS Bank?