Klacht SNS Bank: Ik wil veilig inloggen bij deze bank. Niet metmobiel bankieren en niet met een onveilige browswercod

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 678982
Gebruiker
W.J. Kock
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik krijg geen nieuwe digipas meer van SNSbank. De oude is kapot. Ik moet nu inloggen met een onveilige browswercode.

Gewenste oplossing

Gewoon weer een digipas leveren.
Geboden oplossing
Helemaal niets over gehoord!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over SNS Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen