Klacht SNS Bank: Jarenplan/Geen reacties

Klachtnummer
# 141724
Gebruiker
sbouy
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik sta nu al een tijdje rood omdat ik in het buitenland was en m'n incasso's zijn gewoon doorgegaan, nu zit ik met het probleem dat er (BB) achter m'n rekening staat en ik niet kan pinnen en m'n saldo wil ik niet positief bijwerken omdat ik geen flauw idee heb wat er aan de hand is met m'n rekening en ik heb al een paar mails gestuurd waarvan de eerste al 3 weken geleden en ik krijg geen ene reactie terug en ik heb een aantal keren gebeld en daar is ook niks van gekomen. Krijg ik deze week geen reactie dan stap ik over. Zelfs mn hond word beter behandeld, want nu loop ik schulden op door jullie omdat ik mn rekeningen niet kan betalen.

De oplossing

Zoeken jullie maar een oplossing, ik weet niet eens wat het allemaal inhoud omdat mij dat niet word verteld door jullie !!!

2 reacties

  1. Auteur
    SNS Bank
    Datum
    Beste S. Bouychfar,

    Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. Je klacht mag je rechtstreeks bij ons indienen via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html?resultpos=1. Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen wij elke klacht gelijkwaardig. Dank voor je begrip.

    Groet,
    SNS Webcare
  2. Auteur
    sbouy
    Datum
    Dat word de 4e klachtformulier die ik opstuur zonder enig reactie terug. Tijd om over te stappen, vind je niet sns?

Ook een klacht indienen over SNS Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen